Monday 16 December 2013

This is it!

Assalammualaikum wbt

hai semua. mulai saat ini saya nak chart and make a serious journal about my journey towards pregnancy inshaAllah. sebab rase macam best je nak menaip utk catit setiap step yg dah dan akan buat. mungkin manfaat untuk orang lain jugak nanti kan. :) btw, secara ringkasnya saya As dan inilah kehidupan saya:

Saya anak ke 2 dari 4 adik beradik. Berkahwin pada 8 disember 2012 bersama pasangan  en N yang hensem lagi baik soleh semua. hehe. saya bekerja di sektor kerajaan di port klang. saya di diagnose menghidap Polycystic Ovarian Syndrome (PCOS) sejak umur 22 tahun (sekarang 25 tahun), sewaktu di universiti (nnt saya wat entry pasal ini k) dan sekarang baru nak mula secara serius untuk conceive (atau dalam bahasa modennya TTC! haha) inshaAllah.

ok tu serba sedikit pasal saya :) inshaAllah saya update lagi k!

This pic taken a day after our akad. fuhhhh..masih terserlah kepenatan di wajah..huhu

No comments:

Post a Comment